OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, June 3, 2010

Dinner at Yuen's stemboat


suka sgt pic ni...budak2 decik yg chumel2...

Sessi perbincangan ibu2..

Me,Iman n hubby

My sist small family.


Mama n Iman.Aku try pakai tudung syria,mula2 nampak mcm cantik je masa try kt rumah.Pastu sampai sana adik aku cakap aku mcm bibik indon..kureng sungguh..ni yang rasa mcm nak simpan je tudung tu dlm closet.Apa pendapat korang???


Buruk lantaknye kami ni...

Seperti yang dijanjikan,ni cite pasal aku g dinner dgn adik dn cousin aku kt Yuen's steamboat.Satu kepala RM19 dan makanla sepuas2nya.Selain steamboat,restoran ni ada sediakan menu lain,ada nasi grg,mee dan bihun grg,ice cream, buah2an.Selain tu yg direbutkan oleh sume org ialah chicken wing,sampai je berebut org ambik,tak sampai 5 minit dah licin.
Aku sampi sana lewat sikit dalam kul 7.30,bebudak tu dah makan ala2 kura2(sbb dah melantak non stop dari kul 6.30 ptg).Nasib baik masa smpi sana,Iman tido dgn lenanya.Dapatla mama n babah mkn dgn sonoknye.Tapi sebenonye yg paling best ialah dapat jumpa kazen ku yg dah agak lama tak bertentang mata....selalu jumpa kt FB je...he3.Seronok dapat sembang2,dapat kongsi cite pasal anak2,maklumla kami ni ibu muda(muda ke???),byk benda yg blh blaja dari pengalaman satu sama lain.
Kul 8.30 kami dah gerak balik,hubby makan taj hengat punya..sampai t-shirt mcm dah ketat je..he3.Aku???sbb sonok bersembang,mkn sikit je.Rugi bawak org yg makan sikit mcm aku ni g buffet.tp klu bawak org mcm hubby ok la..berbaloi2..(jgn marah ye abg,bulat pun ayg tetap sayang..he3).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...