OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, March 15, 2012

Bila Iman bagi NASIHAT....

Budak tecit ni skrg dah pandai cakap mcm2...kadang2 naik stress gak melayan mulut dia yg tak diam tu.Tetiba teringat plak masa dia baru lahir aritu,yg 'belah mulut' Iman ialah opah.Ooohhh...ok...patut la mulut tu mcm mulut opah...he3.

Malam smlm lepas maghrib,masa aku siap2 nak gi tuisyen...
Iman "Mama nak gi mana?"
Mama "Mama nak gi tuisyen"
Dia jawab "OK"
Pastu dia sambung "Jgn oty(notty) ye!"
He3...bukan sepatutnya aku ke yg pesan mcm tu kt dia...

Pas tuisyen,kami gi kedai jap.Nak beli barang rumah.Iman nak mainan.
So,aku cakap kt dia "NO toys, nak cookies(chipsmore) boleh"
Pastu dia nampak babah dia main tekan2 pancing yg ada lampu2...
Dia plak cakap kt babah "Babah,dont touch ye"
He3...

Tu la cite anak bujang aku.Makin nakal,makin banyak akal....tp sgt menghiburkan kami.Sunyi sgt klu dia xde kt rumah.

Aku dijangka bersalin 16 april ni,lebih kurang 1 bln je lagi.Doakan moga dipermudahkan segalanya ye....aminnn.

1 comment:

  1. best of luck!moga dipermudahkan..
    best melayan budak pandai becakap ni..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...