OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, May 5, 2010

my spa experience.





spt yg dijanjikan,ni la serba sedikit cite pengalaman aku kt spa.sbg org yg xpnh ke spa,mmg mcm rusa msk kampung,xtau apa nk buat.memula aku smpi sana,dorg suruh tkr bj utk msk jakuzi.akak yg incharge utk keperluan aku namanya k.liza.baju yg dia bg utk tukar adalah boxer paras lutut dan bj mcm bath rope,paras lutut gk.
Pastu,dgn perasaan takut campur berani,aku msk dlm jakuzi.jakuzi ni mcm kita berendam dlm kolam air panas,tp air dia mengalir mcm air terjun,pastu ada mcm buih2.mmg best.duk dlm tu dlm 20mnt,smbil tgk tv.pastu g steam bath plak.steam bath ni mandi wap,kt dlm bilik tu mcm b'kabus,penuh dgn wap panas.steam bath dia mmg panas,duk xsmpi 5mnt,kuar jp.pastu msk balik,xsmpi 5mnt,kuar lg.he3.lps 5/6 kali kuar msk,aku give up.xnk la buat steam bath(mcm xeffektif je kan..he31).lepas tu,try sauna plak.tp xlama sbb bdn dh rasa mcm kena panggang.anyway,semasa aku buat sume ni,ada la dorg sediakn air sejuk utk aku minum.pastu k.zura tu akan dtg check aku setiap 15-20mnt nk pastikn aku selesa dn klu aku perlukn apa2.
Dh selesai sume tu,aku di beri bj baru yg kering.pastu k.zura bwk g blk utk buat scrub.utk scrub,aku pilih scrub lavender,utk relaxation.ada byk jenis scrub yg dsediakan,ada scrub kopi utk selulit,halia utk buang angin dn mcm2 lg la.excited gk time ni.spa tu mmg agak besar,bilik utk urut byk,ada blk utk sorg,ada utk couple@suami isteri.aku discrub oleh k.zura.tp memula tu masa nk baring kena bukak bj pastu meniarap,malu la masa tu.lps meniarap,dia tutup bdn kita dgn tuala.
Slps scrub lbh kurang 40mnt,k.zura suruh aku rehat,baring2 dlm 10mnt,pastu br mandi.pas mandi bersihkan bdn,tukar bj dan dia bg minum teh.lps tu aku pun blk la.anyway,pengalaman pertama dptkn treatment kt spa mmg best especially bila dpt free...he3,klu aku nk kuar duit sndr utk g spa,rasanya pk enth berapa kali.pastu mesti pk duit byk tu blh beli bj iman,toys,kasut dn mcm2 la.

2 comments:

  1. tul tu nani, klu nak kuor duit sindri pegi spa mmg pikir patploh kali la..
    byk benda wajib lain lg leh beli..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...