OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Monday, May 3, 2010

Menang voucher spa bernilai RM138


Aku menang voucher utk buat rawatan kt spa,sonoknyerrr.Nak tau nape sonok sgt??Sbb aku mmg tak penah jejak kaki kt spa(atau dgn kata lain xpenah manjakan diri kt spa),buat facial pun xpenah.Last month,aku masuk give away contest kt majalah Pa&Ma.Dia akan bagi 8 pemenang bertuah voucher spa bernilai RM138.Tak sangka plak aku antara yang terpilih.Sebenarnya,aku sendiri pun xtau nak buat rawatan pe..he3.
  1. Manicure&pedicure??seganla plak,kuku ni xpenah di rapi,setakat potong kuku bila dah panjang je.
  2. Lulur??penah buat sendiri.Guna lulur beli kt MYDIN,jenama puteri binari rasanya.
  3. Mandi sauna dgn mandi wap??belum penah buat.Sgt teruja utk try yang ni.
  4. Urutan badan??Berurut masa lepas bersalin tu je la..he3.Pastu kadang2 g urut kaki dgn hubby kt downtown.
Ni la spa yang bakal aku pegi,namanya Spa D'Aura dan spa ni dikatakan spa yang terbesar kt Malaysia.Klik sini utk menjenguk ke spa tu.
So,hoping that i will have a wonderful time relaxing at the spa.Nanti aku update cite g spa plak ye.
P/S:Cakap kt hubby,"Bila ayg balik dari spa nanti mesti bau wangi je tau(selama ni busuk ke??he3).Pastu abg mesti teruja sbb ayg dah cantik(selama ni tak cantik ke??)..he3"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...