OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Tuesday, August 11, 2009

Pesta Flora Putrajaya


Pesta Flora kt Putrajaya.Ari Sabtu yg lepas,kami ambik kesempatan g tgk bunga2 yg cantik tu.Terpegun tgk mcm2 bunga yg warna warni sampai lupa nak ambik gambar.Tapi mmg cantik sgt bunga2 kt sana,sapa yg minat tanam pokok(apa2 jenis pun tak kisah) patut pegi Pesta Flora ni(masa entry ni ditulih,Pesta flora tu dah pn berakhir..he3).Kt bawah ni pic kami sekeluarga(bukan gambar bunga)..he3Babah yg senyum simpul
Mama yg HAPPY sgt..Nape ye??
Ready?? Kata Babah...
Tu la antara gambar2 kami kt Pesta Flora.Teruja nak g sana pun sbb tgk entry hawa yg penuh dgn gambar2 yg sgt2 cantik.

2 comments:

  1. nani, dalam dewan tu best kan? lagi2 ros byk2, geram tgk!

    ReplyDelete
  2. Tau takpe.Masa g Pesta Flora aritu jumpa Mimi kt sana.Preggy mummy tu dh 3 bln.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...