OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, March 4, 2010

Jom Heboh!!!

Last weekend,kami ke JOM HEBOH,kami sgt BIJAK sbb pegi waktu tghari, dapat parking dlm kul 12.30.Panas sgt2 la masa tu,tp semangat nak g tgk apa ada kt sana melebihi cuaca panas tu.Disebabkan cuaca yg panas,kami terdorong membeli byk2 air.he3...ni la antara benda yg dibeli kt sana...sumenye air.. ada antaranya dah ter'minum, masa kt sana..so, tu je la yg tgl.Pastu,aku sempat sambar kasut crocs ciplak.Dah lama nak kasut patern ni,tp selalu xdapat cari.Jumpa kt Jom Heboh aritu,terus sambar.Ni kasut crocs ciplak kedua yg aku beli,walaupn tak ori,tp sgt selesa dan sgt sesuai utk jln2 jauh.Harganya RM25 je tau.
Tak sampai 1 jam kt sana,kami pun balik,tak tahan sbb cuaca panas sgt,terasa smpai ke kulit bahangnya.Alhamdullilah Iman berbudi pekerti mulia,mengawal tingkah laku aritu.Dia duk diam2 dlm stroller sepanjang kami jalan2 kt sana,tak panjat2 nak kuar mcm selalu.So,dapat membantu mengurangkan peluh yg kuar kerana mendukung dia(w/pn dah basah ketiak jln2 dlm cuaca yg panas mcm tu,pakai deoderant,tp mcm tak berkesan je...he3).So ni antara gambar kami kt Jom Heboh.walaupun panas,tp ramai sgt org kt sanaKeta impian hubby...Hummer
Dalam kul 1.30,kami gerak balik rumah.Iman yg hensem berbaju t-shirt dgn jeans akhirnya tgl pampers je.Bukan sbb cuaca yg panas,tp sbb dia tumpahkan sebotol nutrigen.Habis baju dgn suar melekit2,stroller pun kena gk.Tu la ragam anak bujang aku(anak bujang???).muka tak bersalah lepas tumpahkan nutrigen,klu dh blh cakap mesti dia bela diri "Iman panas,tgk dlm tv org curah badan dgn muka guna air utk sejukkan badan,Iman pun ikutla"he3Baju dgn suar yg basah kena nutrigen,dijemur secara tak rasmi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...