OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Friday, April 9, 2010

Panjat..panjat..panjat..

Anak bujang aku tgh suka sgt2 memanjat.Ni antara gambar2 yang dapat aku snap.Lasaknyer anak aku sekarang ni...
Macam tak caye je dia boleh panjat coffe table tu. First time dia panjat,masa tu aku kt dapur nak masak nasi.Terkejut tetiba tgk dia dh ada kt atas meja tu.Nasib baik la mama ni takde darah tinggi dgn sakit jantung.

Pastu dia panjat walker plak.Dah lama walker tu terperap dlm bilik study,sbb Iman dah tak gunakan lagi. First time dia panjat walker ni pun aku tak sempat tgk.Aku sampai dlm bilik, tengok2 dia dah ada kt dlm walker tu.Berderau gk darah masa tu,risau klu2 masa "percubaan" dia nak memanjat tu,terjatuh,patah kaki ke,terhantuk kepala ke..Budak besar perasan kecik, duk dlm walker dgn muka penuh kepuasan..he3

Last pic nak share kesungguhan anak aku nak meng'explore'...dalam erti kata lain..memunggah. Raga yang dia nak ambik tu mmg sengaja aku letak jauh ke dalam sbb dalam tu tersimpan DVD kesayangan babahnya.
Tu la cite anak bujang aku.Macam ne la nak menambah bilangan ahli keluarga(ye ke???lambat lagi la) klu yang sorang ni pun dah buat aku berpeluh2 kt rumah, kejar dia sana sini.Tu belum kira suara 'tarzan' aku lagi...iskh..iskh..iskh...

1 comment:

  1. Shops at BEST price for baby clothings and accessories with us. Grab the cute toy socks at only RM6/pair from BabyShop.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...