OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Tuesday, April 27, 2010

Playhouse Iman

Playhouse ni kami beli masa umur Iman lebih kurang 11bulan.Masa tu dia tak pandai sgt main dlm tu,dia buat tak tau je.Sekarang tgh sonok main kt dalam tu,sampai berpeluh2.Pastu siap angkut mainan dia letak kt dalam tu.Ni la aksi anak aku dan bapaknya yg perasan kecik...he3..
Tengokla,sesuka hati dia je nak kuar ikut mana.Ada pintu kt depan dia g kuar ikut tepi tu plak.Iman gk dah pandai robohkan rumah dia...he3.Tengokla gambar kt bawah ni..pastu dgn selambanya kuar bawak rod panjang tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...