OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, August 11, 2010

Cite 1st day pose...

Sewaktu entry ni ditulih,perut dah mula nyanyi lagu ADIRA..Ku ada Kamu...he3(nape specific lagu ni ye??entahla).Aku duk ngadap komputer kt lab comp sementara menunggu kelas organic chem kul 5 nanti.Sambil2 blog hopping,komen2 status org kt FB.Tu la aktiviti aku tika dan saat ini....
Nak cite pasal smlm,disebabkan cite "Benci bilang cinta" episod akhirnya petang smlm,aku cekalkan mata utk tgg ulangannya kul 11mlm.So,tamat la cite indon fav aku.Lepas ni tobat(ye ke?) tak nak mengikuti cite indon dah,terkejar sana sini semata2 xnak terlepas tgk walau 1 episod pun..he3.Begitula komitednye aku(komited tak bertempat..he3).
Habis cite tu kul12,Iman still tak tido lagi,cergas semacam.Aku decide utk masak lauk bersahur.So,campak2 je,siapla ayam masak merah.Pastu masuk bilik dgn Iman dan paksa dia tido.Yang pastinya aku pun xtau sapa tido dulu,Iman@Mama???he3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...