OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Friday, August 27, 2010

Iman pukul anak orang.

Semalam masa hubby ambik Iman,K,Ain bgtau yg dia pukul sorang budak pompuan,menangis budak tu.Susah hati aku bila hubby cite pasal hal ni.Sblm ni dia mmg xpenah pukul@usik budak2 lain.
Arini sbb habis kelas awal,aku g ambik Iman kul2 tadi.Sembang2 la dgn K.Ain jap,dia cite Iman pukul pastu tarik rambut budak tu,melalak la budak tu nangis.Mestila nangis kan sbb sakit,sbb Iman ni klu dia pukul aku pun mmg terasa sakit gk.Budak tu dh 2bulan tak datang sana,mayb mak dia jaga kot.Kata K.Ain agaknya dia tak biasa tgk budak tu,sbb dia tak penah pukul budak lain sblm ni...entahla.Budak tu muda sebulan je dari Iman,cute jer..he3.Dapat la tgk budak tu masa ambik Iman tadi.
Tanya kat K.Ain arini dia buat lagi tak?K.Ain cakap TAK...budak tu pun arini tak berani duk dekat anak aku,duk jauh2 je.Harap2 tu la kali pertama dan terakhir Iman buat mcm tu.

2 comments:

  1. iman nak ngorat kot..
    budak tu tak layan, iman geram laa.. eheheh..

    ReplyDelete
  2. nak ngorat kena gentleman,mana blh pukul anak org mcm tu,risau betul la.harap2 dia xbuat lagi pasni.kena selalu ingatkan dia tak boleh pukul org sesuka hati...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...