OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Tuesday, October 11, 2011

My BIG day(8 Oct 2011)


Alhamdulillah,setelah penat attend kelas dan buat assgment bertahun2...akhirnya aku GRAD jugak.Hari Sabtu tu,pepagi lagi aku dah bangun,kul 5.30 pagi.Gigih gerak semua org suruh bangun mandi+siap2.Dalam kul 6.45 pagi kami gerak ke UM.Sampai sana kul 7.10 pagi.Terus gi bangunan peperiksaan utk pakai rope+mortal.Pastu kul 7.30 pagi berkumpul kt aras 1.Sempat la berposing sebelum masuk dewan...he3.



Lepas selesai majlis kt dalam dewan,sempat la jaln2 kt gerai konvo.Lupa plak,kuar je dewan hubby dah tunggu dgn sejambak bunga....suke3x.Cite pasal bunga ni plak,pepagi masa nak kuar gi UM tu,aku ada nampak benda dlm plastik kt dlm bonet kete,bukan benda yg biasa ada kt dlm bonet tu.Tanya kt hubby"apa tu?".Dia cakap "xde pa pe la,barang abg je".So,buat xtau je la.Rupanya benda tu adalah bunga yg hubby beli kt Petaling street sehari sblmnya...he3.Rasa mcm sweet sgt.Klu nak tau hubby aku ni bukan jenis yg romantik sgt,nak bagi suprise....bunga mmg tak penah la dapat sejambak besar mcm tu.But he make an effort for my big day....TQ sayang!Love u so much.

Layan la gambar2 yg sempat ambik masa konvo tu...


Yeaahhhh.....

2 comments:

  1. congrate yang...
    muka memang nmpk hepi sesangat!
    senyum smpai ketelinga :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...