OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, June 11, 2009

Style tido terbaru..

Dua tiga hari ni Iman dapat style tido baru.Aritu tgl Iman main golek2 sorg2 kt depan TV. Mama sibuk masak n basuh kain.Sesekali g la jenguk Iman sambil2 buat keje tu.Tetiba Iman senyap je,biasanyer mcm2 bunyi kuar dari mulut dia,ajak org main dgn dia la tu.Bila Iman senyap,aku pun cepat2 la g tgk dia,rupanya dh tertido sambil hisap ibu jari dia,berdecit-decit bunyi Iman hisap jari.So, tu la first time Iman tido sendiri.Biasanye dia kena dapat nenen mama,pastu riba dia sambil tepuk2 badan,baru tido.Sejak dari ari tu,Iman mesti hisap ibu jari baru blh tido.Nak tidokn dia pn dh makin senang,skrg babah pn dh blh tidokan Iman.Baringkn dia,tepuk2,pastu tido la.Orang tua2 kata baby yg hisap jari ni budak baik,tp mana ada baby yg tak hisap jari...betul tak??Maksudnye sume baby baik..yehh..jangan sampi dia hisap jari kaki dh la.Kata org tua2 tu tandanya nak adik plak...yg tu mintak dijauhkan la buat masa ni,biar Iman besar dulu,manja puas2 dgn mama n babah dia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...