OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, January 7, 2010

Apa patut aku lakukan????

Tension jp bila pagi tadi bila babysitter Iman call cakap ari ni last day dia jaga iman sbb Iman asyik meragam,tak nak minum susu dan susah nak tido.Mmg buat perangai sungguh anak aku ni.Mcm ne la aku nak cari pengganti dalam masa yang terdekat ni.
Aku hantar iman kt dia ari Selasa,Rabu dan Khamis(last day).Tapi xtau knp Iman meragam teruk,K.Ain kata dia asyik merengek je...sampai org tu pun surrender tak nak jaga dia,padahal baru 3 hari dia jaga Iman.Aku rasa dia meragam sbb berada disekitar org yg dia tak familiar.Selama ni dia tgl dgn mama,babah,tok&tokwan.Bila kena tgl dgn STRANGERS mula la buat perangai.Jap lagi nak try call Taska cendekiawan kt Presint 9,tgk dorg blh accept Iman@tak.Tapi aku rasa apa yg penting skrg ialah mengenalpasti masalah knp Iman meragam mcm tu,padahal tu bukan kebiasaan dia.Iman anak yg sgt senang diurus,pandai bawak diri,pandai main2 sendiri.Dari dia lahir smpi skrg,mmg takde masalah utk uruskan dia,eventhough i hav to juggle with my studies n housework.Mayb tu tanda protes dia kot.
Kadang2 aku terpikir,cara aku tglkan dia di rumah babysitter on the first day tu salah ke????Tu yang buat dia rasa mcm mama n babah tak sayang n tglkan dia kt sana!!!!Entahla,tp mmg Iman tak biasa tgl dgn org selain family.Tapi sampai bila???Dia mesti blaja berkawan,takla asyik main sorg2 dgn toys dia je.Atau dia terlalu kecik utk cabaran yg sebesar tu???blm bersedia lagi???ENTAHLA...pening memikirkan.Klu ikutkan hati,nak je aku balik rmh skrg dan ambik Iman,biar dia rasa selamat,biar dia tau mama n babah syg kt dia.Susahnya.....

1 comment:

  1. it's normal nani, kalo die terus suke n taknak balik, tu dah boleh jadi abnormal... let him, see his progress for a month... lagi2 bcoz sblm ni die dok ng family :) insya Allah everything will be ok ~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...