OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Monday, January 4, 2010

Selamat tahun baru 2010...

Apa azam aku tahun baru ni????Sebenarnya aku tak penah buat azam,he3.Tapi sentiasa berharap agar tahun yang baru ni membawa 1001 kebaikan dan keberkatan buat kami sekeluarga,dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur dan sentiasa mendapat rahmat dari Allah swt.
Antara harapan aku di tahun baru ni...
  1. Kami sekeluarga diberi kesihatan yg baik sepanjang tahun...Insyaallah.
  2. Aku dapat melalui semester baru ni dgn baik,dipermudahkan segala urusan pembelajaran and finally pass with flying colours.
  3. Dapat baby sitter yg baik utk jaga Iman.
  4. Jadi insan yg lebih baik,menjaga solat 5 waktu,lebih rajin puasa sunat dan berharap utk buat byk2 kebaikan utk diri sendiri dan juga pada org lain..Insyaallah.
Rasanye tu je yg aku harapkan utk tahun baru ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...