OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Monday, June 21, 2010

Happy Father's day...


Semalam Father's day,tp arini baru sibuk nak buat entry..he3.Aku nak wish selamat hari bapa utk abah saya,Nasaruddin B.Abdullah walau kt mana pun dia berada.Moga dia sentiasa bahagia disamping org2 sekelilingnya.Aku sentiasa doakan agar abah panjang umur dan murah rezekinya.
Actually entry ni aku nak buat khas utk hubby,Babah kepada Iman Ar-Rayyan.Happy Father's Day...you're such a great babah n hubby.
Dulu masa aku nak sambung blaja,byk hal yg aku pikir.Tp Dia yakinkan aku yang "everything gonna be ok".Aku berat hati nak sambung blaja sbb aku tak nak susahkan dia(dari segi kewangan),kena tanggung perbelanjaan aku.tp dia cakap "xpe kita susah sikit skrg,nanti ayg dh habis blaja insyaallah kita senang".Hairulanuar Kamaruddin antara org yg sentiasa berdiri kt blkg aku,memastikan aku terus tegak berdiri,mara kehadapan.Dia antara org yg bersusah payah menjadi driver aku,bawak aku ke tempat2 yg perlu utk siapkan assgment.Sume tu takkan aku lupakan.
Bila Iman lahir,cabaran makin hebat,babah mesti kerja lebih kuat.Alhamdulillah rezeki kami sentiasa murah,tak pernah kami rasa kekurangan malah sentiasa berlebihan.Babah rajin tlg mandikan Iman,kemas toys yg bersepah2(sehari entah berapa kali kemas..he3)babah jugak rajin main2 dgn Iman.Tiap2 ptg,Iman mesti tgg babah dia balik pastu ikut bontot babah g sana sini.


For my beloved hubby,i am blessed to have u as my companion and Iman is lucky to hav u as his babah.You take good care of us and u try ur best to give the best for us.i am happy coz i made the right decision in marrying u and i wont regret it for the rest of my life.Hoping that our life will be blessed with lots and lots more happiness n joys.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...