OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, June 16, 2010

Nak cite pe ye???

Sangatla malas nak update blog,xtau nak cite pe.So,buat entry rojak la arini.Last weekend g Melaka,sonok jalan2 sbb dah lama tak g sana,tp tak puas berjalan disebabkan beberapa masalah yg xdapat dielakkan.But we are hoping that one day we can visit malacca all by ourself n visit all the places that we want to visit sesuka hati tanpa kena ikut kemahuan dan persetujuan sesiapa selain kami...he3.but we really enjoy ourself there,we stay in a very nice townhouse situated in the heart of malacca,we can even walk to jonker street and river cruise.Yang menyedihkan ialah aku xdapat naik river cruise(w/pun itulah yg diidamkan,nak naik sgt2),tak dapat naik menara taming sari dan tak berkesempatan ke taman mini malaysia dan zoo melaka.Kebanyakan tarikan utama tak dapat pegi sbb tak sampai hati nak biarkan org menunggu bila aku kena beratur utk naik boat dan menara,cuaca yg panas jugak menyebabkan aku pendamkan je hasrat nak g mini malaysia.


Cite pasal Iman plak,dia dah makin beso,makin byk mulut,makin lasak.Dia diam bila tido je,mulut dia suka membebel mcm2,kebanyakan perkara yg dibebelkan aku tak paham.Antara perkataan yg dia dh boleh cakap dan selalu cakap ialah Ball,mamam(makan),susu,nak,bukak mcm2 lagila.selain tu, kebanyakan perkataan tu kadang2 dengar sesekali je,dia pronounce secara spontan mcm klu aku membebel kt dia sbb tak duk diam,dia akan cakap"dah la tu".tengah aku tgk tv,dia dtg dan cakap "watpetu"(maksudnye buat apa tu).Klu aku cakap"Iman cepatla,jom mandi"kadang2 dia jawab"jap la".Mulut dia mmg bising sgt,kadang2 dgr dia buat bunyi macam menyanyi sorang2.Perangai memanjat dah berkurangan,tp skrg ni suka sgt berlari sana sini,pusing keliling meja dan masuk kuar bilik.Iman dgn babah pun amatlah rapat skrg ni,suka tiru apa yg babah dia buat.Pastu klu main dgn babah boleh gelak kuat2.


Rasanya tu je yg nak share utk kali ni.chaw....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...