OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, November 9, 2011

Happy 4th anniversary to US!

Ni gambar kawin 4 tahun lepas...he3.Slim melim lagi waktu ni.En.suami pun kecik je,skrg dah 'BESAR' ke depan perutnya.Mesti sbb aku masak sedap kan???he3

10 November 2007,kami disatukan.Alhamdullillah,pada hari ini (10/11/11) dah 4 tahun kami bersama....susah senang kami harungi bersama.Sepanjang 4 tahun ni takde dugaan besar dlm rumah tangga kami...dan doa kami biarlah Allah pelihara kebahagiaan dan keharmonian ni...AMINNN.

Walaupun kami ni dua insan berbeza...

Aku suka makanan berkuah&sup......Hubby suka masak sambal&pedas.
Aku tak suka makan nasi dgn kicap....Hubby wajib makan nasi dgn kicap.
Hubby suka tgk cite ulang2....aku plak tak suka.
Aku suka cite romantik komedi,suka layan drama...Hubby suka cite perang,lawan2&action movie.
Hubby sgt suka cite P.Ramli&cite lama(hitam putih)....aku tak layan sgt cite mcm tu.
Aku suka air gas...Hubby tak minum langsung.
Hubby suka sos cili thai....aku sgt tak suka sbb bau bawang putih dia kuat sgt.
Aku malas mandi....hubby bgn pagi2 terus mandi.
Aku suka burger ayam...Hubby suka burger daging.

Tapi kami masih ada byk persamaan...

Kami suka dgr lagu nasyid....especially lagu2 zaman kami bercintan cintun dulu.Nasyid baru2 ni tak layan sgt.
Kami suka tgk Imam Muda...agak fanatik jugak la.
Kami suka window shopping/jalan2...jamu mata.
Kami dua2 tak makan mayonis.
Kami dua2 suka makan....tgh malam pun boleh goreng fries@buat cokodok.
Kami suka tido lambat on weekends..layan cite2 yg hubby download.Kebanyakannya movie yg kami tak dpt tgk kt wayang la...

Walau apa pun perbezaan&persamaan kami,aku tetap bersyukur dikurniakan suami,peneman hidup yg cukup memahami dan cukup sempurna.....jadi pelengkap utk hidup aku yg sementara di bumi Allah ni.

Hanya Allah yg tahu susah senang yg kita lalui sepanjang 4 tahun hidup bersama,hanya Dia yg dapat menilai betapa besarnya pengorbanan abg utk ayang menggenggam segulung ijazah dan hanya Dia yg Maha Mengetahui betapa luhur dan ikhlasnya hati abg.

Aku bersyukur Ya Allah atas segala yg Engkau berikan utk kami.Moga kehadiran 'org baru' dlm keluarga kecil kami April nanti membawa lebih rahmat dan kebahagiaan.Peliharalah kami sekeluarga Ya Allah....AMINNN.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...