OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Tuesday, November 15, 2011

Trauma...

Baru2 ni aku ada discuss dgn hubby pasal 2nd baby.Pasal aku yg still trauma dgn apa yg jadi pada Iman dulu kt rumah bbsitter.Pada yg xtau pasal cite ni blh KLIK SINI dan KLIK SINI utk gambar2nya.
Iman penah jatuh kt rumah bbsitter masa umur dia 4month++....Pastu PIL tolong jaga dia sampai umur lebih kurang 10 bulan sbln kami mula cari babysitter baru.
Apa yg aku discuss dgn hubby baru2 ni ialah pasal aku still trauma dgn apa yg jadi kt Iman dulu,so sgt2 risau bila pikir kena lalui perkara yg sama utk 2nd baby nanti.Lepas bersalin nanti,lepas habis pantang,mesti la kena start cari bbsitter@daycare utk 2nd baby.Sgt2 risau perkara yg sama akan berulang.Lebih lagi skrg ni sgt byk kes baby meninggal tercekik susu kt nursery....
Untuk 2nd baby,aku tak harapkan PIL tolong jaga sbb diorg dah ada komitment tersendiri, dan kami sgt2 memahaminya.Rasa mcm nak bawak mak aku duk KL.mintak tlg jaga baby smpi umur 6bln..he3.Pastu dah besar sikit,baru ada confident nak kasi org jaga.

Ya Allah,permudahkan la segala urusan kami dan Kau peliharalah keluarga kami dari perkara2 yg tak baik.Peliharalah anak2 ku Ya Allah.....

Iman-1st day of birth
P/S:Aku still trauma sbb hari2 blh tgk kesan dari jatuh tu kt mata Iman.Kat mata putih dia still ada macam bintik hitam.Masa jatuh dulu bintik tu warna merah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...