OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Saturday, November 12, 2011

Potty training:Day 2

Laporan utk hari ke-2......lagi teruk...hu....hu....

Iman terkucil sampai 4 kali....

Pagi kul 11.45,dah basah suar.Masa tu aku tgh nak masak...
Pastu kul 1.40, dia buat lagi....
Kul 4.30 ptg, terkucil gk...
Last kul 6.30 ptg...

Pastu aku terus mandikan dia,pakai pampers...serius mcm dah give up.Sampai ada rasa mcm nak cubit sikit kt peha dia tu klu dia shi-shi dlm suar....stresss tau.
Nak tau nape???
Sbb dia mmg tak nak bgtau langsung yg dia nak shi-shi...
Bila tanya kt dia "Iman nak shi-shi tak?" Dia jwb tak nak.
Bila bawak gi toilet,jenuh la mama dia tunggu,tak shi-shi pun.Pastu end up main air je...

Mayb dia blm sedia kot...atau cara aku buat ni tak betul...
So,sbb jadual utk weekends ni tak menentu(kuar jln2@gi rmh in laws), so no potty training.
Isnin plak Iman kena tgl dgn Tokwan sbb mama ada interview keje....no potty training gk.
Tak tau la nak continue lagi@tak selasa nanti...

Rasanya aku mesti study betul2 cara yg paling berkesan utk jayakan potty training ni...
Any tips mummies???

1 comment:

  1. relax la nani..baru 2 hari..anak aku berjaya 100%, setelah 2-3 mgu..dlm tempoh tu, jenuh mop lantai la..nway, don't give up k!~maliana yasan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...