OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Friday, January 28, 2011

Berus gigi

Kisah ni berlaku last weekend,masa aku jln2 kt Mid valley dgn hubby dan Iman.lepas penat pusing sana sini,last destination ialah ke Carrefour.

Pastu teringat yg berus gigi dah kembang,so gi la toiletries section nak cari berus gigi.Ada sorang mamat chinese yg duk situ promote ubat gigi sensodyne kot...dia dgn baik hati tlg aku pilih berus gigi.Dia promote berus gigi colgate extra clean,katanya ni yang terbaru pastu berus dia lebih halus dari yg biasa,blh masuk ke celah2 gigi yang sukar dicapai(lebih kurang mcm tu la ayat dia...he3).Aku pun ambik je la yang tu,tp nak jenis medium sbb aku ni jenis berus gigi kuat2,sebulan je tahan 1 berus gigi.Tapi berus gigi tu ada soft je.Aku cakap kt dia"I berus gigi kuat la,kena ambik medium.klu guna soft cepat kembang".Nak tau apa budak tu jawab"Kak,berus gigi tak payah kuat2 mcm berus lantai,gosok pelan2 saje" Stress kejap dgr dia cakap mcm tu...he3.

Anyway,xde la terasa ke apa,cuma first time org cakap mcm tu kt aku.Hubby mmg penah mengomel yg aku ni 'makan berus gigi' sbb dia tukar berus gigi 3bln sekali,aku tiap2 bulan.Layankan je la ye.

2 comments:

  1. haks haks haks samela!! org pun antara penyumbang tegar kepada company berus gigi.. Kalau berus gigi colgate ke darlie ke, mmg sebulan dah kembang da org tonyoh. n takleh guna soft gak.. tak puas, tak rasa apa. dalam beberapa tahun ni just guna satu brand jer, morning kiss. Beli banyak2 combo pack tu.. tahan gak dalam 2-3 bln..

    kelakar gak promoter tu.

    ReplyDelete
  2. tp pernah baca,seeloknyer guna berus gigi yg soft..doktor gg pun recomended mcm tu....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...