OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Sunday, January 23, 2011

Happy Birthday Babah....PART 2.

Ari Sabtu,hubby ajak jalan kt One Utama,ajak adik aku sekali.Best gk jln2 kt sana sbb lama tak pegi.Sorang daripada adik aku keje kt Zara,so ambik kesempatan ni gi jumpa dia sekali.Pastu gi makan2 kt KFC,shopping sikit2....pastu balik la.Penat woooo sbb OU ni besar sgt,aku mmg blh sesat kt sini.Tp aku prefer shopping kt Mid Valley lagi.Ok la,layan gambar ni ye.....

Babah nak "keretapi" dgn Iman pusing OU

Iman main entah apa nama benda ni sambil tgg mama solat.

Beria2 ambik gambar dekat escalator...he3

Me,my sist n Iman

Aku dgn 2 adik2 yg GEDIKS tp happening...he3

Mama yg SYOK bersembang,Iman yg mengantuk...cian busyuk mama!

Memang best bila dapat berkumpul sekali sekala mcm ni,walaupun rmh kitorang tak jauh mana pun(aku duk Putrajaya,adik aku duk Sg. Long,Kajang),tp masing2 sibuk dgn life masing2.Harap2 dapat gi holiday sama2 plak nanti.Tgh plan la ni....he3.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...