OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, May 5, 2011

Aktiviti saya kt rumah...

Hi aunty2 sume....saya Iman,mama bz dgn exam.So,saya take over.Saya suka sgt bila mama tak gi kelas,sbb saya tak payah gi rmh Ibu,blh bgn lambat,main2 dgn seronok kt rumah.

Meh tgk aktiviti harian saya ye....Selalunya mama bukak Playhouse Disney sepanjang hari,sambil main sambil tgk TV.Tapi klu babah balik 'work' mesti babah tukar channel lain....hu..hu..tak best.Saya suka punggah mainan,,biasanya mama 'sort' ikut jenis tp saya tak suka tgk mainan tu kemas je...tak selesa mata memandang...he3.

Klu bosan main keta,saya akan kaler buku Upin&Ipin.Tgk la gambar saya kt bawah ni...

Khusyuk kan???

Dah penat lukis2,saya naik truck plak.
Tu je cite saya utk hari ni....Nak mintak pendapat aunty sume,ramai sgt yg kata saya nampak mcm gegurl,mayb sbb rambut saya.Ada apa2 cadangan@gaya potongan rambut yg sesuai tak?Tapi syaratnya tak blh potong pendek sbb babah saya sgt2 elergik klu bab2 nak pendekkan rambut saya dibincangkan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...