OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Monday, May 16, 2011

Main lekat sticker....

Bila duk rmh berhari2 dgn Iman,aku naik bosan sbb xtau nak buat aktiviti apa dgn dia.Asyik2 main benda yg sama je.Dah lama tak main lekat sticker sbb bekalan sticker dah habis.Masa kemas2 kt atas peti ais,jumpa sekotak sticker....suke3x.Baru teringat beli sticker ni lama dulu,pastu sorok dari Iman.So,bagi la dia main....

Entah berapa lama la aku sorok sticker ni...smpi terlupa..he3

Iman dan stickernya....

Ni la hasilnya.

'Artwork' ni tak tahan lama pun,bila sticker dah habis,dia cabut balik yg dia dah lekat2 kt kertas tu.Pastu lekat kt tangan,baju,basikal...mcm2 tempat la....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...