OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Monday, July 27, 2009

Mama yg dlm kesedihan...

Iman a few days after the incident

Sedih tapi kena tabah...Itulah yg aku kena buat skrg ni.Dari ari Jumaat smpi ahad,aku n hubby berkampung kt rmh mak mentuaku.Ptg Ahad tu,bila nak balik tak dpt nak tahan air mata,nangis kt depan my in-laws.Malunya...biasanya aku tahan je,kt dlm keta baru nangis.But this time i cant hold myself together.Mcm kata Raja Atikah(dlm comment dia) tak dpt bayangkan mcm ne tido mlm tanpa anak.Bukan nak minta simpati,cuma menyuarakan rasa hati.Hanya insan yg bergelar Ibu,mama,Ummi(sesapa yg dh ada anak) je yg paham apa yg aku lalui.
Anyway,aku mmg nak cepat2 cari baby sitter or nursery utk jaga Iman.Any friends yg duk kt Putrajaya yg ada apa2 cadangan(for good nursery) atau kenal sesapa yg sesuai utk aku pertanggungjawabkan anak aku,plz help me.
P/s: Sebatang gigi Iman bhgn bawah dh mula nak tumbuh.Skrg bila dia senyum dh nampak gigi tu.Miss my baby a lot....

2 comments:

  1. Nani, give me ur email adress.I will email u info bout nursery seri perdana to u kay.(if ineterested)
    mine is raja.nurulatikah@mmu.edu.my
    Tau..bukan sbb simpati tp sbb paham perasaan ibu tu camne..

    Hawa:Anta anak mane?bb sitter ker nursery?
    ko nye blog ni nani da jadi tempat sembang budak2 taayah lak.hehehe

    ReplyDelete
  2. nak tlg jawabkan..he3
    Hawa hantar raina kt nursery JPA,dkt bawah opis dia.Early this month jumpa dia kt klinik kesihatan putrajaya sbb dia pn buat regular check up Raina kt sana.
    anyway,ramai sebenonye bebudak taayah kt putrajaya ni.nanti kita buat reunion...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...