OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Friday, July 10, 2009

Rambutku gugur....byk2...

kecik2 dah nk g sekolah..he3
Sejak sebulan dua ni,rambut aku gugur dgn byknyer,teramat la byk.Pegang je kt hujung tu,berpuluh2 helai yg gugur.Rumah pn dh penuh dgn rambut mama Iman,kt mana2 pn ada rambut.Orang tua2 kata bila baby start 'menyembur' berlaku la keguguran rambut yg hebat mcm yg aku lalui ni.Iman mmg suka sgt main air liur n sembur2 skrg ni.Tension....kdg2 geram bila tgk dia sengaja biar air liur meleleh byk2 kt mulut tu.Tapi sebenarnya bukan sbb baby sembur2 rambut kita gugur,tp sbb perubahan hormon.Masa mengandung dulu rambut kita bertambah dgn byknye,hampir 2kali ganda.So skrg dia akan gugur agar dia dpt kembali ke bilangan rambut yg asal(betul ke ayat aku ni).Ni nk share video Iman sembur2 yg dapat dirakam oleh babah...

video

1 comment:

  1. hmm..rambut ku jua ala-la da mula nk gugur..kengkadang imran main sembur²,aduss...br 4bulan..airliur jgn ckp la..mcm air paip..duk mengalir jer..(byk benda xdpt masa ngandung kut..)uhuhuh...
    ala.makin botak paler ku..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...