OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Friday, September 11, 2009

Korang dh shopping raya???

Korang dh shopping raya???Aku belum lagi...weekend ni baru nak start.Tapi baju melayu Iman Mak Ngah dah belikan,wane merah.Kebetulan,hubby ada baju melayu wane merah(recycle thn lepas punya baju) dan aku pun ada kebaya merah yang dh siap beberapa bulan lepas tapi belum berkesempatan nak pakai(Sbb baju tu ditempah sblm aku mengandung,siap selepas bersalin,badan agak berisi masa tu,so tak dapat la pakai).So warna tema tahun ni.....MERAH.
Insyaallah,weekend ni nak g Mid Valley atau SOGO nak cari baju utk Iman.Aku teringin nak belikan Iman songkok utk dipakai masa raya,tp aritu try songkok kt MYDIN,saiz paling kecik pun Iman tak boleh pakai,longgar.Harap2 aku dapat cari songkok utk iman kt Jln TAR,klu xde saiz gak,Iman pakai kopiah je la raya tahun ni.
Kita dah masuk 10 hari terakhir bulan ramadhan,sama2 la kita cari malam lailatul qadar,sama2 la kita lipat gandakan amalan dan moga kita sama2 dapat keberkatan dan keredhaan-Nya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...