OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, July 15, 2010

Cite pasal BUKU+Hot&Roll....sedapnyerrr..

Ari Selasa aritu aku g Pasar Seni(central market),sbb pagi habis kelas kul10,pastu next kelas kul5 ptg.Bosan merayap kt dlm UM aku decided nak g sana sbb nak cari buku cite.Aku minat sgt buku tulisan Sydney Sheldon,tp last time beli buku hasil tulisan dia ialah masa mengandungkan Iman.So,cakap kt hubby(mesti minta izin dulu kan???he3)nak g sana habis kelas pagi tu,dia cakap OK,hati2.
First cite pasal buku dulu ye.Aku suka cari buka kt sana sbb ada kedai yg jual buku 2ndhand yg masih elok dan murah.Buku cite org putih ni klu beli baru mahal,satu buku rm30-40.klu nak buat collection selalunya aku cari kt sana.Setakat ni aku baru ada 9 buku tulisan dia ni.Kt kedai buku tu jugak kita blh pinjam buku,lepas baca pulangkan,tp dikenakan sedikit bayaran.setiap buku kt kedai tu ada harga yg tersendiri,lagi lama jangkahayat buku tu(dah makin ramai org pinjam)lagi murah la harga dia.Contohnya,harga buku tu RM10,kita bayar dan bawak balik baca.Lepas baca klu rasa nak pulangkan buku tu,kita akan dapat balik rm7,dia charge rm3 je la.Lepas dapat buku yg aku cari,merayau2 la kt dalam tu.Central Market mmg dah byk berubah,dah makin cantik dan nampak ada kelas.Dulu nampak selekeh je..he3.
Cite pasal Hot&Roll plak.Masa jln2 tu nampak kiosk ni.Macam sedap je,so try la.Tak rugi try..mmg sedap.Aku makan Chickan floss savoury paratha..sedap sgt(@sbb aku mmg lapar masa tu..he3),harga pun murah rm3.90je.Skrg pun mcm mengidam nak makan lagi ni..Klik SINI utk ke website Hot&Roll.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...