OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, July 15, 2010

Pelik.

Pagi tadi masa tgh jalan nak g tunggu bas,tetiba ada satu budak lelaki ni approach aku.Dia cakap"Kak blh bagi dua ringgit,nak g kedai".Aku yg masih dlm mood ngantuk+malas nak g kelas ni jadi terpinga2.Pasal pe budak ni mintak duit kt aku???Budak ni pakai baju sekolah,mayb on da way nak g sekolah la kot.Bila dia tgk aku diam je,dia mintak lagi sekali.Aku tanya kt dia nak buat pe?Dia cakap "nak g kedai,kt sana".Aku pikir masa tu kul 6.30pg,mana ada kedai yg bukak.Pastu bila tgk aku xde respon dia mintak lagi"kak bagi dua ringgit,kedai kt sana"
Cuak gk aku masa tu sbb aku sorang je yg tgh tgg bas,yg lain blm smpi lagi.Biasanya pepagi ada 5/6 org yg naik bas ke KL mcm aku.Pastu,aku cakap kt dia"xde duit".Tp budak tu mcm taknak blah,aku buat tak tau je la.Tak lama pastu,bila makin ramai org tgg bas dia pun pergi entah mana tah.Aku rasa pelik sbb dia mintak duit kt STRANGERS,mak bapak dia xbagi duit belanja ke,pikir balik mayb dia org susah.Mcm2 la aku pikir..sampai lastnyer terpikir aku jumpa org ke H**NT*???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...