OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Monday, July 5, 2010

Terlalu teruja@apa????

Entah macam ne aku boleh silap???Aku pun xtau..he3.Silap pe?Silap tarikh.Aku ingat semester bukak arini(5 Julai),so dgn bersemangatnye aku bgn pagi2,awal tau kul 6 dh bgn.Pastu mandi,solat,siap2.Kul6.30 dah terpacak tgg bas kt bawah rumah.Dalam kul 8 sampai UM...jalan dgn penuh bersemangat ke DK1(dewan kuliah 1).Sampai sana pintu berkunci,ada notis tulih "DK 1,2,3&4 ditutup sehingga 11 Julai".Dalam hati aku cakap lamanya tutup,habis tu buat kelas kt ne ni???Takkan seminggu xde kelas kot.
Pastu dgn berani takutnya aku g pejabat jbtn Kimia,kebetulan Prof Zanariah ada kt situ.Dgn selamba aku tanya "prof DK sume tutup,habis tu kelas buat kt ne?Tutup seminggu plak tu" Dia jawab "mmgla tutup sbb renovation,kelas start mgg depan dia bukak la.mgg ni kan MINGGU HALUANSISWA" Termalu kejap,macamne la aku blh silap ni.Ni kes terlalu teruja nak g kelas ke apa???Haa..haaa..ha...padan muka aku sbb xtgk jadual semester betul2,rupanya kelas start mgg depan melainkan aku berminat nak melalui orientasi sekali lagi..he3.Maksudnya aku ada lagi 1 mgg utk relaks.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...