OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Monday, December 6, 2010

TANGKAPAN di MAHA 2010.

Aku ke MAHA 4 kali...he3...entah apa la aku buat kt sana smpi 4 kali.Gambar ke MAHA ada kt camera adik ipar aku...nanti la bebila aku share kt blog ni.Nak cite hasil tangkapan aku kt sana...
  1. Hari pertama gi sana masuk ikut pintu 2,jalan2 tgk orkid.Hanya beli nangka madu 1Kg,RM 8 per KG dan belon mickey mouse utk Iman.
  2. Second time, terpesona(terpedaya) dgn cakap2 org jual pokok cili api...aku beli sepokok cili api (RM 2 je sepokok) pastu RM 10 utk 2 botol baja...utk pengetahuan sume pokok tu MASIH HIDUP segar bugar kt balconi rmh aku...he3.Mengikut kata abg tu,dlm masa 2 bulan akan mandapat hasilnnya...harap2 pokok tu hidupla utk 2 bln akan datang.
  3. Third time g MAHA sbb hubby nak beli cempedak...yeahhh dapat beli cempedak durian RM 7 sekilo.sedang berbau-bau kt rmh ni...ptg ni nak goreng,sedapnyerrr!
  4. Masa hari terakhir MAHA kami beramai2 gi sana lagi...gi dgn family in law.Kali ni sambar byk frozen food yg murah2.Beli meat balls,kopok lekor dan pau segera kraft.
Sekian cite kami ke MAHA utk kali ni.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...