OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, September 8, 2010

Iman,Upin&Ipin.



Iman mmg minat sgt dgn Upin&Ipin,dia akan duduk dan tgk cite Upin&Ipin dgn khusyuknya,sgt fokus tau.Bila aku dapat tau yg Upin&Ipin datang ke Mines,kitorang pun bersemangat nak g sana.Show start kul2 dan 5,berlangsung selama setengah jam.Let's enjoy the pictures OK...
Aktiviti bersama Upin&Ipin,soalan berkaitan cite Upin&Ipin,sume dpt dijawab oleh adik2 yg comel ni dgn tepat,xde jawapan yg salah tau..Mama Iman excited angkat tgn,tp xterpilih pun.Sapa dapat jawap,dapat sticker Upin&Ipin.
Iman sgt fokus tgk aksi Upin&Ipin kt atas pentas,dia sgt responsif,bila Upin babai,Iman pun pun ikut gk,siap cakap "hai" tau.
Ni aksi terpaksa pegang dia sbb dia nak naik atas stage masa show tu...he3.Sebenonye Iman ni berani2 takut,dari jauh berani la,bila kami naik atas pentas utk ambik gambar dgn Upin&Ipin dia yg nangis dulu.Agaknya pelik tgk Upin&Ipin besar sgt,tgk kt TV lebih kurang besar Iman je...he3.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...