OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, September 29, 2010

Open House-Part 1

Ni entry tertangguh,kami g open house mgg lepas,start dgn open house opismate hubby,Cynthia.Kami sampai sana dlm kul 4 ptg.Duk lepak2 sambil makan,sempat la jumpa baby Qisya yg extremely cute,buat aku mengidam nak baby girl je tau...he3.Kt rumah Cynthia tertinggal lampin Iman...masa nak balik tu hujan lebat,payung plak tak bawak,tertinggal kt rmh.Agaknya sbb kelam kabut tu yang terlupa ambik lampin dia masuk bag.Kitorang singgah rmh jp utk ambik payung dgn lampin Iman sblm ke rmh yg seterusnya.
Baby Qisya yg rambut lebat tu,pakai ribbon pin kt kepala...cute kan die??Dlm kul5 kami gerak ke Bandar Mahkota Cheras plak,g rmh kawan aku,Pn.Suraya,big boss Lunatots.Sampai sana hujan lebat la jugak.Masuk je rmh Sue,Iman sgt teruja sbb ruang tamu tu mcm dah jadi nursery,Iki dgn Omei dgn baik hatinya berkongsi mainan dgn sume budak tecit yg datang...he3.Tp aku agak bz perhatikan Iman sbb dia ni kadang2 kasar sikit,klu bawak keta dia sesuka suki je gelek kaki mangsa yg terdekat,mmg kena perhatikan selalu.Dapatla sembang2 dgn Sue dan Mak buyung yg sarat,Pa'an.Pastu dapat jumpa Jutt dgn anak terunanya,Aqil yg hensem.Bila tgk kitorang yg bz jaga anak,jerit sana sini(utk aku je kot...he3) rasa mcm baru je kitorang ni blaja dlm satu kelas....skrg dah beranak pinak.Tapi kitorang tetap Hot Mama...he3.Kt rumah Su plak tertinggal payung..tgl barang lagi!

Gambar2 ni ihsan dari FB suraya...Ynag pakai baju kurung coklat tu la Big Boss LunatotsDlm kul 7 terus ke rmh adik aku,dekat je dgn rmh Sue sbb dah janji nak g open house pakcik aku kt klang sama2.So.lepas maghrib kitorang gerak ke Klang,dlm kul 8.30 smpi sana.Disebabkan kitorang smpi lewat, kebanyakan makanan dh habis,tp xkisah la sbb yang penting kami datang,bukan mengharap nak makan sgt pun,dapat jumpa sedara mara pun dah seronok.Duk lepak kt sana jap,dlm kul10 aku gerak balik Putrajaya,adik aku balik Teluk Intan sbb esoknya ada kenduri arwah kt kg.Lupa plak nak cite,kt rmh pakcik aku tertinggal bantal Iman....he3.Tak tau la nape kami suami isteri jadi super duper pelupa aritu,satu rmh tgl 1 barang...he3.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...