OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Sunday, October 17, 2010

Blog yang aku suka baca.

Arini nak share ttg beberapa blog yang aku suka baca

1.
Miles of smiles
Ini antara blog yg inspired aku utk masuk contest.Sgt suka baca blog ni especially bila bloggernya sambung buat PHD kt UK.Suka baca kisah2 hidup dia kt sana,best bila dia compare certain2 thing ttg UK dan Malaysia.Penulis blog ni a.k.a Mama Zharfan sgt addicted dgn contest dan dia jugak dah menang byk hadiah2 yg sgt BEST.Ada antara hadiah yg dia let go sbb byk sgt hadiah yg dia menang.

2. Irin Putri&son
Sapa tak kenal Irin Putri Azmi???Pengacara TV3 yg cantik tu.Aku agak baru je follow blog dia,tak sampai setahun,tp suka baca content dia especially bila dia involved Raees(her only son for now) as one of the writer.Actually dia yg tulis entry tu,tp dia buat macam Raees yg tulis,cute kan?Irin ni mmg dah lama start blogging ni,masa dia blaja kt MMU lagi(berdasarkan pembacaan aku la).Dari dia bujang,kawin dan sekarang dah jadi mak org.Suka baca entry dia yg berkaitan Raees,tugas luar utk Majalah 3,Medic TV dan WHI.

So,sapa yg berminat blh la jenguk2 blog dorang ni.Aku mmg follow blog ni,hari2 mesti bukak punya.Ini tak bermakna blog lain xBEST ok,sume blog yg ada kt bloglist aku bukak tiap2 hari.So, jgn ada yg kecik hati ye.

2 comments:

  1. ye..sis suzie nye blog memang besh..bila baca, tgk dia menang kontes2 itu ini, rs mcm kita pun bertuah cm dia kan..trus semangat nak join kontes2 n GAs..

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan :) terharu plak sbb ada org sudi tulis pls blog kecik i tu :) tq sooo much :) nanti i nak check out blog irin putri tu :) happy blogging :)

    jgn lupa join my GA gak (sempat promo lg tu hehehe)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...