OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Thursday, March 17, 2011

Macam2 Iman

Tak tau nak letak tajuk pe utk entry ni,..just nak share about our Iman yg dah makin byk akal,makin bijak,makin notty...hu..hu...
Petang smlm Iman tgk Upin&Ipin,cite pasal dorg main selipar tiga.Pas habis cite tu,dia suruh aku susun selipar mcm yg dia tgk td.Aku pun ambik la house slipper susun,pastu dia pun baling bagi jatuh.Gelak2 sbb suka sgt dapat jatuhkan selipar tu.

Lebih 10 kali aku susun,pastu dia jatuhkan..lama2 mana nak larat buat byk2 kali kan???Akhirnya terjadi la aksi ni plak....

Iman nangis sbb mama tak nak susun selipar utk dia...he3

Pastu skrg suka main tabur2 bedak...ni yg paling buat aku stress,tak larat nak bersihkan bedak2 tu sbb klu tak bersihkan takut lantai licin,dia gk yg jatuh nanti.

Truck pun pakai bedak tau!

Bila kuar jalan2 plak ada je benda yg dia nak usik,nak alihkan.Klu gi Carrefour,dia suka alihkan barang dari rak,letak kt lantai.Bila aku susun balik benda tu,dia turunkan balik.Klu dapat lepas bebas,suka sgt2...laju je lari sana sini,penat nak ngejornyer.Lepas pandang kejap je,dah hilang.Risau sgt,penah try pakaikan safety harness,tp dia nangis2 suruh bukak.So,skrg ni klu gi jln2 kitoraang gilir2 la jaga Iman,klu aku nak tgk barang,hubby akan perhatikan/kejar dia dan mcm tu la sebaliknya.P/S: Iman dah pandai baca doa tidur,so proud of him!

1 comment:

  1. hahahaha...pandainya..Raif pun gaya ada nk jd cmtu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...