OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, May 13, 2009

Flash back....Bermulanya khdpn aku sbg isteri org....




Its the new me…

Lama xtulih apa2 since my wedding.first of all,aku nak ucapkanbyk2 terima kasih pada family aku, especially my mum yang bertungkus lumus buat persiapan for my wedding.tq gak pada kawan2 yg dtg kenduri aku, i really appreciate it.alhamdulillah sume dah selesai dan skrg aku dah dpt gelaran Puan.anyway,tak byk beza dulu dgn skrg.apa yang best ialah aku dah ada teman untuk kongsi segala2nya,ada org temankan aku g jln2,shopping.sekrg aku dh ada 2 family yang mesti dijenguk selalu.disebabkan aku tgl kt kl and rmh mak mentua aku pn kt kl, dh jadi kewajipan mesti g tgk dorg every week.best g rmh mak mentua aku coz nasi lemak dia sedap..he..he..lepas 2mgg kawin aku di ajar oleh mak mentua aku buat sambal tumis petai,sbb anak dia(suami aku) suka sgt makan benda tu. aku plak fail bab masak2 ni.malu la gak, mak mentua aku beli sume bahan2 utk masak,pastu dia duk peratikan aku buat keje.tapi dia guide la mcm ne nak masak.cuak beb…tpi alhamdulillah,skrg aku dah pandai masak(apa yang hubby aku suka mkn je la).berkat tunjuk ajar mak mentua aku,mak aku dan belajar sndr(campak2 je,tp jadi gk,mcm magic je).hidup aku skrg lebih bermakna dgn kehadiran org2 baru dan lama yang aku sayangi…bila nak dapat baby yek?lain kali la cite bab tu…bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...