OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, May 13, 2009

Preggy mummy


Dah lama x update what happen in my life lately.Im 14 weeks pregnant and its a new experience 4 me.Dulu teringin sgt nak pregnant,bila dah dpt..he3..baru tau sebenarnya bkn senang mengandung ni.Seronok gk sbb sume org ambk berat,especially my hubby.Disebabkan tahap kemalasan aku yang terlalu tinggi skrg ni,blh dikatakan sume keje rmh hubby aku yg buatkan.Dari basuh kain smpaila angkat kain,kemas n vacuum rmh,bsh pinggan n buang sampah(aku alerggik bau sampah..eeiiii).Kdg2 je klu semangat rajin tu dtg,baru aku buat sume keje2 tu.Dan untuk pengetahuan sume,aku dh 2bln xblh mkn ayam n msk ayam,so mkn ikan n daging je.Mengandung ni mmg pelik,aku yang dulu xcerewet pasal mkn,jadi insan yg sgt cerewet,klu makanan tu xkena dgn selera aku,terus tertutup selera,xnak makan.Yang paling aku rasa lawak ialah aku malas nak mandi,smpi kene marah dgn hubby sbb takut baby nanti busuk…he3.Tapi yang baiknya ialah aku lebih menjaga kesihatan n lbh manjakan diri.Dulu rajin sesangat naik tangga,skrg rela tgg lift kt fakulti yg lembap tu.Dulu aku boleh xmkn dari pg smpi ptg sbb bz siapkan assgmnt,lab report or tutorial,skrg makan jadi keutamaan la.setiap 2@3 jam mesti mkn,sbb takut baby lapar.Lagipn kadar metabolisma masa mengandung ni mmg tinggi,tu kata doktor la.patutla aku cpt lapar.Anyway,aku tetap bersyukur dgn rezeki(anak) yang tuhan bagi pada kami suami isteri.Memang kehadiran baby ni xdijangkakan,tapi kami terima dgn sepenuh hati.Moga Iman(baby mama yg kt dlm perut ni) membesar sihat n sempurna dan jadi anak yg soleh(solehah).For my hubby yang banyak berkorban for both of us,thanx you so much.I really appreciate what u hav done for me.Luv u so much!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...