OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Friday, May 29, 2009

Saat yg mencemaskan...

Saat yg mencemaskn ni berlaku pg tadi masa mandikan Iman.Disebabkn Iman skrg ni dh makin aktif,kaki dgn tangan dia tak boleh diam,suka tendang2,jadi klu nk mandikn dia kena pegang kuat2.Iman pn dh makin panjang,jadi dia dh muat2 je kt dlm tempat mandi dia tu.Iman ni plk suka sgt mandi,bila bukak baju je,dia akan sengih2.mcm tau je jp lg nak mandi.klu kt dlm bath tab dia akan kocak2 kaki masa mandi,suka sgt main air.Alhamdulillh,Iman ni tak nangis masa mandi,asyik sengih2 je.
Nk jadi cite,masa mandikan Iman pg td,dia aktif sgt2.tendang2 dinding bath tab dia smpi kepala dia nasib baik tak terhantuk.Enth mcm ne,masa dia tendang2 tu,Iman slip dari tgn mama dia,kebetulan masa tu tgn licin dgn sabun.Apa lg tersembam la kt dlm air.kelam kabut aku angkat dia takut lemas.Iman nangis jp pastu,agaknya tertelan@tersedut air.Memang takut sgt waktu tu.Cepat2 peluk dia,biar dia rasa secure/rasa selamat.Dalam hati punya la risau,takut dia fobia dgn air plak nanti,pastu susahla nk mandikan dia,mesti asyik nangis je.
Tapi yg "magic"nye bila dia berenti nangis,elok je mandi mcm biasa.Start tendang2,kocak2 kaki dgn tgn.Bersyukur sgt2 sbb Iman tak fobia,tp dlm hati ni terdetik "anak aku ni susah nak serik,dh besar nanti mcm ne la agaknyer ye".Dari sudut yg positif,Iman ni mungkin tak mudah takut orangnye.Apa pun sbg mama,aku tetap mendoakan yg terbaik.Apa yg berlaku adalah pengajaran utk aku agar lebih berhati2.Kali ini aku mungkin bernasib baik.Harap2 perkara mcm ni xterjadi lagi dlm hidup aku.Biar sumenye indah2 saje....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...