OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Sunday, May 24, 2009

MamaRayyan demam....

Arini dh genap 3hari aku demam,selesema dgn batuk.Mayb esok klu xbaik gk,nk g klinik.Nak jadi cite,sakit aku berjangkit dgn hubby n baby Iman.My hubby selesema teruk sgt...cian dia.Iman plak asyik bersin je,batuk pn ada gk,tp sikit2 je.Aku ada terbaca klu mama demam@batuk@selesema,teruskn BF(breastfeed) baby.Nanti baby akan dapat antibodi utk penyakit2 td.tp dlm kes aku mcm tak betul je,Iman terus demam n selesema pd ari yg sama aku sakit.cuma Iman tak teruk sgt,xla selesema smpi mengalir2 hingus dia.batuk pn 2@3 kali je sehari.dia pn xbyk meragam,mayb paham yg mama dia xsihat.
Ni nk cite experience aku menjaga anak masa sakit.first experience ni tau.Pagi jumaat tu bgn pg dh start demam.tp gagahkan la jugak mandikan iman dan uruskan Iman smpi hubby balik keje ptg tu. Iman plak ari jumaat tu kurang tido siang,maknanyer kurangla masa utk mama dia rehat.nak mkn ubat demam pn tgg Iman tido dulu.Tp sume yg aku lalui masa sakit ni,ingatkn aku pengorbanan mak.agaknye mcm ni la mak susah payah jaga aku dulu.Buat mama2 yg sakit kt luar sana,kuatkn diri.Insyaallah,kekuatan utk uruskn baby tu dtg sendiri.mungkin disebabkn naluri keibuan yg ada kt dlm diri kita.sakit mcm mana pn anak mesti didahulukn.
kt bawah ni saje je nk share video Iman mkn 'ICE CREAM'(tgn dia).skrg ni la aktiviti fav dia.smpi basah2 muka dia dgn air liur.ada belikn teether utk dia gigit,tp dia lebih suka ice cream dia gk.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...