OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Wednesday, May 13, 2009

Im getting there


Alhamdulillah,aku dh masuk 8bln, tak lama lagi dapatla tgk muka baby yg membesar dlm perut aku ni. tak dapat dinafikan,pengalaman mengandung ni agak rumit buat aku.walau alahan tak teruk sgt(except masa 2-3 bln dulu xblh makan,masak ayam) tp kira okla.masuk 7 bln aku start loya2 balik,tapi nasib baik tak teruk sgt.skrg ni aku patut makan lebih sikit coz baby makin besar,tp susah sgt nak makan nasi.asyik nak muntah je lepas makan,nasib baik la tak kuar balik isi perut ni,slalunya dia acah2 je.tp klu dpt makan cadbury,air gas(any carbonate drink)n anything yg kurang berkhasiat tu laju jer.macam tu la kerenah aku yg mengandung ni.nasib baik hubby aku control pemakanan aku.klu tak,ari2 aku bantai minum air gas agaknyer.

masa 7bln,aku ada peluang scan baby 3D.memang best sbb dpt tgk muka baby, clear sgt.mata hidung n shape muka sejibik cam hubby aku..he3(mesti korang blh teka baby aku gurl or boy).anyway aku dah sediakan 2 nama, klu girl IRDINA RAIHANNA klu boy IMAN AR-RAYYAN. pada kawan2 yg pregnant tu,29 ke 30 mgg adalah masa yg terbaik utk g buat scan 3D.korang mesti puas hati coz dpt tgk baby gerak2 dlm perut,tgk dia bukak mata n mulut.yg penting sebenarnye ialah utk pastikan organ dalaman dan anggota tubuh baby dalam keadaan yg baik/complete.

aku akan bersalin kt hospital putrajaya,harap2 sume berjalan lancar dan dipermudahkan-Nya.mcm2 benda yg aku pikir skrg ni,tp aku redha dan berserah je. yg penting baby aku selamat.persiapan barang baby pn dh hampir complete,kdg2 bila bosan tak tau nak buat pe,aku akan kuarkan baju2 yg kecik2 tu(cute sgt) and letak kt perut..he3.bayangkan baby tu tgh pakaila kononnyer.tak sabar rasanye nak tgg baby ni kuar,tp still takut membayangkan mcm ne nk bersalin.moga baby yg bakal lahir ni membaea 1001 kebahagiaan buat kami berdua.sunyi gk duk berdua je,lepas ni ada ‘budak kecik’ yg akan memeriahkan rmh kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...