OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Friday, November 12, 2010

Upin&Ipin difitnah???

Pelik la ye manusia yang tak blh tgk kejayaan org lain,pastu asyik nak cari kesalahan org je.Tak baik la mcm ni.Aku mmg minat katun Upin&Ipin ni.Bila baca pasal fitnah yang tersebar pasal Upin&Ipin ni rasa cam tak best plak.Nape la org suka buat penilaian ikut suka hati je,pastu kuarkan kenyataan tanpa sokongan fakta yang kukuh...

Nampak sgt tuduhan tu tak berasas.Ada ke patut huruf U pada pemulaan nama UPIN dikaitkan dgn USA dan I pada nama IPIN dikaitkan dgn ISRAEL???Habis tu mcm ne dgn perkataan lain yang bermula dgn huruf U dan I???Entahla...mcm2 kan perangai manusia ni.

E-mail pasal fitnah ni,aku xde.Tapi baca pasal ni kt Blog Les' Copaque.Sila KLIK SINI utk artikel penuh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...