OUR PRECIOUS FAITH

OUR PRECIOUS FAITH
Our Iman

Best days of my life...



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Followers

Happily ever after.....

Tuesday, February 15, 2011

Iman&TV....

Insyaallah,19 Feb ni Iman cukup 2 tahun.Alhamdulillah, sepanjang 2 tahun ni tak banyak masalah yg timbul,setakat demam,batuk tu biasa la kan.Cuma perangai dia yg makin aktif,tak duk diam,explore itu ini.Mulut pun dah cakap mcm2,suka membebel...tp banyak perkataan yg aku tak paham.Sangat suka menyanyi skrg ni,sambil main2 pun mulut dia membebel entah apa ntah...geram je tgk dia.Sekarang ni sgt suka main kt depan tv.Baca buku pun atas rak TV tau.

Main keta pun dekat rak TV tu, suka sgt susun keta dia byk2 kt depan tv...risau mata dia cepat rosak.Kadang2 tu aku tutup je tv bila dia main kt situ.

P/s:Anak teruna yg sgt pandai mengambil hati kami...cair je bila dia panggil 'mama' lepas kena marah,lembut je suara dia....kadang2 sampai tak jadi marah...he3.

2 comments:

  1. hehe..beday rayyan sama dengan nana:)

    ReplyDelete
  2. NanaKimie:sama tarikh,beza tahun je kan...happy becoming birthday ye...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fav video

Loading...